Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
To już druga gra edukacyjna na temat bezpieczeństwa i prywatności w sieci dostępna jako otwarty zasób edukacyjny. Trzęsienie danych wydane przez Fundację Panoptykon (w której na co dzień pracuję i z zespołem której współtworzyłem grę) to gra karciana mająca uczyć tego jak najskuteczniej bronić się przed zagrożeniami (nie tylko cyfrowymi) dla naszych danych i prywatności.
Grać można w 2 do 4 osób, ze znajomymi, na warsztacie lub w szkole (gra adresowana jest do osób 15+ czyli licealistów i dorosłych). Karty zawierają linki do artykułów w sieci z dodatkowymi informacjami i praktycznymi poradami. „Sukces w grze zależy od tego, jak dobrze każdy z graczy przygotuje się na nadchodzące zagrożenia. Jak w życiu – możliwości obrony zależą od inwestycji w nowe kompetencje i narzędzia oraz od trudnych wyborów między wygodą a bezpieczeństwem.”
Poza fizycznym nakładem gry, który trafia do szkół i do osób które wsparły produkcję gry w akcji crowdfundigowej cała gra dostępna jest na wolnej licencji do samodzielnej produkcji (lub modyfikacji i rozszerzania w kolejną grę). Poza kartami dostępna są również dodatkowe materiały edukacyjne. Gra to nie jedyny otwarty zasób od Panoptykonu, który posiada również serwis edukacyjny dla nauczycieli ze scenariuszami lekcji i tekstami edukacyjnymi na temat bezpieczeństwa i ochrony prywatności Cyfrowa Wyprawka.
Zagraj w „Trzęsienie danych”Podobne