Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Open Logic Project ma prosty cel: ułatwić naukę logiki matematycznej w sieci. Aktualizowane i rozbudowywane o kolejne działy logiki materiały edukacyjne można pobierać jako PDF-y, teksty lub odwiedzić stronę na repozytorium GitHub gdzie można zgłaszać autorom uwagi i sugestie zmian. Autorzy chcą ułatwić naukę publiczności, która wcale nie czuje się dobra w matmie, ale uczy się jej np. na filozofii czy socjologii.
Strona zawiera wiele ułatwień dla autorów kursów i podręczników, którzy chcieliby wykorzystać cały lub fragmenty tego kursu. Sam podręcznik pisany jest w sposób modułowy i z myślą o łatwej adaptacji poszczególnych części do różnych poziomów nauczania i grup odbiorców, o czym więcej można przeczytać tutaj.
Podręcznik pisze zespół wykładowców z uniwersytetów w Calgary, Paris Sorbonne 1, Carnagie Mellon i wielu innych. Poza treścią podręcznika i kursu projekt udostępnił niedawno również komplet rysunkowych portretów XX-wiecznych logików (portrety dostępne są na licencji CC BY-NC), o których uczy.
Ilustracja: portrety logików, Matthew Leadbeater/Open Logic Project, licencja Creative Commons BY-NC.
Podobne