Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Nowe narzędzia cyfrowe na lekcji w szkole to nie tylko podnoszenie atrakcyjności zajęć. Dobrze dobrane i zastosowane mają szanse usprawnić pracę nauczycielom i podnieść ogólną efektywność podczas lekcji. Które wybrać i jak je wykorzystać? Można szukać odpowiedzi w sieci, na dziesiątkach stron i blogów, ale czasem lepiej sprawdzi się „gotowiec” z zebranymi i opracowanymi w jednym miejscu polecanymi rozwiązaniami. Tak działa najnowsza publikacja „Język polski 2.0” Fundacji Edu & More (aut. Doroty Gruzy i Agnieszki Pabiańczyk). Choć dostępna jako PDF, to cała wiedza w środku jest nie tylko praktyczna ale i otwarta (co oznacza, że można na jej bazie tworzyć kolejne poradniki i materiały).
Opracowanie, kierowane do nauczycieli języka polskiego, ale przyda się też w edukacji na innych przedmiotach. W pierwszej zostały omówione bezpłatne i dobrane pod kątem łatwości obsługi narzędzia Web 2.0 m.in. PiZap, PhotoPeach, Padlet, Quizlet, LearningApps, Kahoot!, Quizizz, Tagul i inne. Do każdej aplikacji otrzymujemy pomysły jak je wykorzystać. W drugiej części publikacji znajdziemy konspekty i karty pracy do 18 lekcji polskiego z poziomu A2 i zaplanowanych w formule nauczania mieszanego (blended learning) z użyciem platformy polskijazyk.pl.
Jeśli porady w tym przewodniku od Fundacji Edu & More to dla Ciebie za mało, to polecam cały blog Superbelfrów, gdzie narzędzia Web 2.0 w edukacji omawiane są cały rok.
Podobne